Allt och inget

Mormor ska komma imorgon, Hon är pendantisk ut i fingertopparna alltså min motsats.
Men jag vill lägga till att mina handtag och lampknappar, telefon och annat är så kliniskt rena
att du kan slicka dom om du vill efterspm jag har bacill skräck och så lägligt att man fick
en bakteriedödande spray på nagelskolan som jag nog sprayar intebara på mina filar utan lite överallt!
I allafall Imorgon kommer hon och ja hon ska hjälpa mig att städa inte o dammsuga o sånt
för ja det kan jag utan putsa fönster inreda o annat vuxet.
Vi har ingått "byteshandel" städning mot manikyr i love it! 
Grejen är ju den att även om vi ska städa så måste det ju ändå vara städat innan
så idag har jag "för" städat detinnebär skaka mattor dammsuga skura golven diska
plocka bort Mellas hundra ben och femtio leksaker med mera man kan säga att jag har varit väldigt duktig idag.




Idag var det även personalfest på mitt förra jobb.
Jag var bjuden vilket var väldigt snällt eftersom jag inte jobbat på ett tag nu.
Jag har varit där från och till dom senaste 6 åren så idag vaknade jag o kände
att det är dags att stänga den dörren för att öppna nya, inge mer snuttefilts jobbande där mer.
Tack för mig=)

Efter jobbet idag gick jag och Mella till djuräffären nere i ärvinge.
Mella handlade för inte bara sin veckopeng utan hela sin månadspeng.
Vi köpte äntligen första påsen mat för vuxna hundar no more puppy food!
Sen blev det ju ben och candy sen var det ju det här med halsbandet,
Mella bet i sitt halsband och repade det så vi kollade på ett nytt men det fanns
bara ett enda i hennes storlek och självklart det dyraste men också det snyggaste så klart.
Vill Mella ha nånting mer från djuraffären den här månaden får hon faktiskt ringa sin mormor!!





Jag är trött nu jag gick upp sex idag och ska upp sex imorgon också så måste sova lite snart
Jag tycker dete jätte mysigt o jobba morgon men när klockan är runt sex sju känns det lite
som om man är berusad för att man blir så utslagen.

Söta Drömmar

Kommentarer
Postat av: mamma

du är en duktig skit du :)).



Klart att Mella kan ringa sin mormor om en veckopeng. Men jag har fixat lite ben och saker tills hon kommer ner. Men Sigge vill oxå ha ett halsband, hans är utslitet, så han ska ringa sin syrra och fråga om han oxå kan få ett halsband men inte i strass, han är ju mammas gosse! han vill ha snusnäsduk istället på sitt halsband, känns tuffare så.



Har varit uppe sen sju och känner mig väldigt nykter :)))



Puss

2009-04-28 @ 09:42:21
URL: http://annicasscrap.blogspot.com
Postat av: Secret Sam

Det jag skriver nu har inget med inlägget att göra, men det är väldigt kul att läsa om dina dagar.



Tänker ibland att jag skulle vilja va en del av dom, men att det bara skulle ta ifrån den pirrande känslan som jag har i magen varje gång jag tänker på ditt leende. Jag har i princip alltid känt likadant vad det gäller dig, men har aldrig vågat vara 100procent ärlig om det. Det är jag väl inte nu heller direkt. Hahaha. Jag ville egentligen bara säga att jag kan ha en hur dålig dag som helst, bara jag tänker på ditt leende så känns det genast bättre. Nu ska jag sluta larva mig och hoppa i säng men glöm aldrig bort att det finns nån här ute som tycker om dig. Vem var hur och när vi lärt känna varann listar du nog ut om du tänker lite... ;)

Jag undrar om dina läppar är lika mjuka och lena som dom var sist dom vidrörde mina.

Go natt och sov gott.

Kanske skriver om ett tag igen..



MVH

Secret Sam.

2009-04-30 @ 00:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0