Reunion

Idag återförenades jag med min bästis från lågstadiet
Femton år har gått sen vi sågs sist
Men genom facebook är allt möjligt

Vi fikade hos emilia för att sen gå o sätta oss och sola vid vattnet i slussen

SÅÅÅ MYSIGT

Det var som att tiden hade stått stilla

Jag längtar redan tills nästan gång vi ska ses

MEN

Det är inte dig det är fel på
Det är mig...


Jag var tvungen att sno hennes facebook bild
Det är ingen som vill bli fotad av mig haha


Där nere satt vi




Helt underbar dag





Kommentarer
Postat av: annica

Vad roligt att träffas efter så lång tid och upptäcka att tiden har stått stilla. det är vänskap det!!



Puss

2009-04-05 @ 09:28:59
URL: http://annicasscrap.blogspot.com
Postat av: Y

HEEEEEEEEEEJ MITT HJARTA



Jag ar sa glad over att du fick traffa henne. Det var pa tiden om man sager sa. Jag saknar dig och hoppas innerligt att du har det bra hemmma. Stor puss till Dig och Mella.

2009-04-09 @ 14:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0