Motions nördande

3 dagen av mina raska promenader.

Idag gick jag till och med upp extra tidigt för att gå
sen efter jobbet så blev det mer gå

nu har jag ont i foten,
båda smalbenen
och låren.

Jag kan känna hur mina stackars otränade muskler
typ går sönder av allt gående.

undrar hur det kommer kännas imorgon...

PÅ lördag smäller det. då ska jag ut och springa.
För säkerthetsskull så ska jag springa inne i skogen
så jag slipper få panik om nån ser mig.

Nu ska jag gå ut och möta Y som har kommit hem jippiiee =)

Kommentarer
Postat av: annica

Kallas detta för träningsvärk?????



Du får inte ta ut dig i början då tröttnar man. Tro mig :))



Men du är jätteduktig!



Puss

2009-04-16 @ 14:09:17
URL: http://annicasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0