löparen...

Jag har den här månaden gjort en super strikt budget
Jag har först betalat alla räkningar sen lagt undan till alla extra utgifter
som presenter och liknande.
Sen tagit ut en summa varje vecko som veckopeng
 istället för att dra kortet all the time.
Igår upptäckte jag att jag nästan hade hela veckopengen kvar så jag köpte en mp3

Sen laddade jag den full med låtar och gick ut o promenerade
Det kändes ungefär som att jag hade tagit tjack ( antar jag)
För jag gick hur långt som helst och snabbt.

Samma känsla idag med. Så nästa mål är att börja springa.
Jag provade en gång när jag var 17
Jag fick håll efter ungefär 50 meter
så jag satte mig på en bänk och tog en cigg och surade lite.

Sen är ju frågan vad har man på sig när man springer?
och vart lägger man nycklar, cigg, tändare, hundgodis?
ska man typ springa med handväskan?!



Jag hörde någon snacka om att man ska springa x antal meter
för att sen gå samma x antal meter i fall man e lite efter liksom.
Jag önskar mig en personlig tränare NU

Mella fick en tagg i tassen men var lika glad för det så hon sprang på tre ben
Ja jag tog ju självklart ut den när jag såg det
Men konstigt att hon inte stannade eller gnällde.


Just nu räknar jag timmarna tills Y kommer hem från new york
Jag följer med nästa gång.



Kommentarer
Postat av: Nikos

Räcker väl med promenader? Behöver inte springa.. Du kommer tröttna redan efter andra gången. Om jag känner dig väl :p

2009-04-13 @ 23:34:14
Postat av: annica

Tänk om du kunde sluta röka då behöver du inte sura med en cigarett om du får håll, det räcker med en klubba!!!



Men du är jätteduktig som har motivationen med löpning.

Jag har en bok om detta så du behöver inte någon personlig tränare.



Puss

2009-04-16 @ 14:10:50
URL: http://annicasscrap.blogspot.com
Postat av: annica

Hahahaha, du kan ju inte springa med handväska!!! Du får investera i en midjeväska.



Nu ska Du Nikos uppmuntra min dotter, hon är en ny människa :))



Puss min guldklimp

2009-04-16 @ 14:12:00
URL: http://annicasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0