Jobbigt läge..

Jag har ont lite överallt, jag är tröött., jag har ont i magen och ont i huvet.
Jag kan inte sätta fingret på vad det är som händer.
Men jag brukar ha såna här dagar då det känns som
att min kropp håller på att gå sönder 
men har man tur så har det gått över tills imorgon,
Jag gick till läkaren en gång och hon tog en miljard prover
Men jag var frisk som en nötkärna enligt henne.

Jag och Mella har i alla fall tagit det lungt idag
och vi gick till affären och köpte jordgubbar o sola lite

´På varenda serie som jag har kollat på nu så verkar det
som att minst en rollinnehavare måste bli sjuk i cancer.
Det har gjort mig nojig så jag tänkte att jag kanske ska ta det där
cellprovet som alla tjejer ska göra.
Så jag ringde och bokade tid och om man valde en manlig gynekolog
så fick man förtur, ja vad gör man inte, jag kan ju
inte sitta och vänta nu när jag har samlat mod.
Hoppas han är ful och gammal det skulle underlätta.
Jag hade en ung läkarstuderande man från iran en gång
Jag vet inte vem av oss som tyckte det var jobbigast!!!



Mella har fått ett ben X-large






Kommentarer
Postat av: My

lilla mella! åååh vad jag saknar er tjejer!

2009-04-23 @ 23:48:46
URL: http://www.pinksaint.com
Postat av: annica Josefins mamma

Det var bra gjort! jag har tagit cellprov sen jag var 15 år. Då vet jag åtminstone att jag har förebyggt livmodercancer som man inte känner av alls innan det är försent! Så alla tjejer, gå och ta cellprov varje år! Det tar en minut och känns ingenting, det värsta är nog innan man blir van att ligga där och fläka upp sig. Men jag har alltid valt en manlig gyn. det har känts lättare än en kvinna, tycker jag.



Men min lilla hypokondrik, ät riktigt, sluta röka och vila när kroppen säger till, så kommer du att känna dig pigg för jämnan.



Puss

2009-04-24 @ 08:57:34
URL: http://annicasscrap.blogspot.com
Postat av: Bella

gullegumman :(

även om kroppen är frisk som en nötkärna så måste man tänka på själen oxå... unna sej lyx, tid och bra människor omkring sig hjälper själen på vägen.



Tänker på dej älskade. Pussar till dej.

2009-04-24 @ 11:05:13
URL: http://isabel82.blogg.se/
Postat av: EMC

Stackars lilla sötnosen där.. =P



Du måste ta hand om dig, ta dig tid att vila.

Det kan vara något knepigt i dagens samhälle men det finns en del du kan göra för att fly denna tyvärr så äckliga stan..

Spa skulle du nog avguda.. ;)

Jag vet ju att du fyller 25 snart så det kanske dimper ner ett presentkort till dig i brevlådan.

Annars så har jag nog tyvärr bara ett alternativ kvar: Jag åker tilll Thailand i augusti, wanna join me?

2009-04-25 @ 02:16:43
URL: http://www.myspace.com/emcsthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0