Home makeover del 248

Jag och mormor slängde oss på bussen och åkte till ikea.
Det är dags för en home makeover igen!

Nu kommer ett härligt bildspel
hoppas ni kommer ihåg hur det såg ut innan...

Voila








Och så till köket







Det är svårt och se på bilderna hur mysigt det egentligen är här nu
Jag älskar det, det är varmt och sommrigt här nu
Mella älskar mattan så hon ligger på mattan och käkar ben nu mera

Jag och mormor släpade hem det här helt själva Kommunalt fatta vi släppade på matta
stolar ljus växter på två buss byten för att sen gå hem och storstäda.

Tack snälla mormor för allt

Om jag var en hemma apa förrut så är jag en hemma elefant nu

Kramar till er.


Kommentarer
Postat av: Secret Sam

Under en stilla natt eller en livfull dag, kan bara tanken av dig göra mig knäsvag.

Hur du för dig, din doft, ditt hår.

Vill skämma bort dig, men vet att jag inte får.

Vill glassa i solen med dig, ta månskenspromenader på natten. Snälla söta vackra underbara Josefin, ta en en svängom med den här katten. ;)



MVH

Secret Sam

2009-05-01 @ 01:27:45
Postat av: mamma

Men, så fint du har det nu! det ser så varmt och välkomnande ut! Ljust och mysigt. Jag förstår att du inte vill gå ut nu. Mella har det ju jätteskönt på denna matta. Den gjorde mycket i ditt rum, jättefin!



Puss

2009-05-01 @ 11:20:24
URL: http://annicasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0