Eminem style

Jag tycker eminem är het.
Så het att när han gjorde sin låt till Kim hans X
Så kände jag att jag också måste ha en

För det krävs det att personen som gör låten är ditt X med ett komplicerade slut
Gärna lite hat bitterhet blandat med en touch av kärlek
Det ska gärna hänt för ganska länge sen också
Och det krävs ett musikintresse

och ta daaaa... Jag har ju faktiskt ett sånt X

Och det är klart att han fixar

SÅ själva låten är färdig musiken är klar...Men texten?

ja här kommer ett smakprov..


Flytten till södertälje var det värsta beslutet i mitt liv.
Blir stalkad av nån fucking psykobrud, hon följer min kliv.
Kniven den är slipad o gunnen den är laddad, på tuben ut mot Kista,
måste bli av med den här....

Vi är lite oense om texten så här i dagsläget
Men vi får se vad denna hyllningslåt landar

XOXO

Kommentarer
Postat av: Eminem ( I'm the evil X )

Du gumman, jag vet inte om det går att kalla det för en hyllning, direkt. Hahahhaha..

Den var inte så snäll när jag skrev den 1999, mwoahaha...



PS. Orden du skrivit i ditt inlägg är ungerfär vad jag skrev... =P

Kommer inte ihåg såp mkt av den som sagt.

DS.

2009-04-20 @ 23:08:50
URL: http://www.myspace.com/emcsthlm
Postat av: The Evil X again

By the way, jag vet att du tycker att jag är het.

Men du är hetare... =)

2009-04-20 @ 23:18:18
URL: http://www.myspace.com/emcsthlm
Postat av: Okey, maybe I'm not so evil after all...

Eyo, tjena på dig tjejen, nu skriver jag värsta grejjen, så tror mig när jag säger det jag säger när jag säger att, babygirl, du är en katt så jag säger kss kss kss kss kss aaaahaa.

För jag gillar hur du rör dig till musiken lilla stumpan, och älskar den där grejen som du gör med den där rumpan. Hur du vickar på höften och smeker dig över brösten, jag vill veta hur det känns där nere, är det blött än?



Oooops, did I say that?

2009-04-20 @ 23:30:45
URL: http://www.myspace.com/emcsthlm
Postat av: ett annat X

LOOOOOOOOOOOL



hjälp

2009-04-21 @ 01:29:09
Postat av: annica

Vem är nu denna ex som skriver så vulgärt om min dotter?????? Hon gör faktiskt inte så med rumpan mm, hua! Min dotter är en skötsam flicka som älskar sin mamma!!!!!!

2009-04-21 @ 08:31:10
URL: http://annicasscrap.blogspot.com
Postat av: annica

Himla bra text du skrev, men vem är ex???????



Han får inte skriva sin text så vulgär, jag är faktiskt din mamma och jag kan bli chockad av detta!!!!!



Puss

2009-04-21 @ 08:34:33
URL: http://annicasscrap.blogspot.com
Postat av: Det vulgära exet.....

Ojoj, det var inte riktigt meningen att det skulle tas så seriöst. Det var tänkt mer som en rolig grej men jag fick reda på att mamma Annica läste bloggen efter att jag hade postat inlägget.

Ber om ursäkt om det var lite väl, grovt.

Sen får Jossan avgöra om hon vill avslöja mig



"Annat X", LOL right back at ya.

2009-04-21 @ 11:50:54
Postat av: annica

Var lugn du, jag fattade oxå att det var en rolig grej. Och detta är Josefins blogg och hon bestämmer. Jag hoppar bara in och kollar läget med lite kommentarer :)

2009-04-22 @ 08:03:43
URL: http://annicasscrap.blogspot.com
Postat av: Exet

Skönt. Dessutom så har hon ju tydligen berättat för mamma Annica vem jag "det vulgära exet" är.. ;)



Hoppas att allt är bra med dig.

2009-04-22 @ 12:34:05
Postat av: annica Josefins mamma

Du låg inte så bra till hos mig under tonåren, din buse! Men jag hoppas att du har mognat och lugnat ner dig, att du har en bra tillvaro.



Kram

2009-04-24 @ 08:59:23
URL: http://annicasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0